Tickande bomben Tess

Fan helvete jävla skit!!!!!
Usch e så jävla lack så de finns ta mej fan inte!
Fy helvete!!

Folk verkar tro att de kan säga/göra/bete sig hur som o sen ska de vara okej..
NEJ du, inte i närheten av mig!
Ska ta mej fan sätta lösenord för att folk ska få komma in i mitt hem!
Sätta hänglås på alla skåp o skit. Ställa fram fucking plastmuggar som mina kära gäster kan få dricka vatten ut.

Kanske ska ta inträdesavgift med!
Finns enbart nårra VIP som får komma in gratis eller ngt..
Usch känner sånt jävla avsky. Känner mig så jävla utnyttjad så de finns inte!

(Och NEJ handlar inte bara om nuläget utan går många år tillbaka)

Äkta vänner gör rätt för sig! TÄNK på de era jävlar!
Fy fan! E så störd på detta att jag sitter o skakar, kan inte fokusera som jag borde.
Usch fy o tvi!!!!

(De som tar åt sig gör de nog av helt rätt anledning kan jag ju tillägga!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0