Svänger i lägret!

Shiet, snacka att man har dåligt samvete..
Råkade låsa ute lilla Spencer på balkongen inatt.
Usch stackarn fått sitta ute hela natten. Dumma mig!

Sigge väckte mig iaf innan 7 idag -.-
Så de blev en kortis så han iaf sluta gnälla..
Han e ju så stressig med så men får ju typ inte vakna innan man ska ut..


Men men, legat o kollat på Dygnkåt och hur helig som helst med Mia Skäringer elle va hon heter ^^
Sån otroligt underbar männsika. Kan verkligen rekomendera er tjejer den, ni killar fattar ju ingenting av sånt ändå :P

Idag kommer Tezz men med, måtte hon inte komma för sent för jag kommer då inte orka hålla mig vaken.. :P
Annars ser de lugnt ut, sigge blir hämtad runt 18 tiden o innan dess ska jag försöka få i mig mat, ut o ta promenad med Sigge och dammsuga..

Finns la inte mkt mer o säga... Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0