speedad myra ^^

Känner mig som en speedad myra mihihi..
Städat hela lägenheten! Rensade tillomed i badrumsskåpet.
Fan så mkt de fanns där som bara låg o skräpa...
Nu e de gjort idag. Blev redit bra.
Så nu e de fint här hemma igen.

Funderar på få ut o gå en sväng... e ju helt dampig här så va fan kan ju inte va hur pigg som hellst.
Funderar på vad denna dagen har att erbjuda..
Antagligen inte mkt alls.
Ska göra dendär jävla pajjen sen..
Eller ah, bara pajdegen som brukar bråka med mig.. 

Jävla kattjäveln gick runt med min strumpa i munnen innan, jävla tok!
Han har egna strumpor juu, behöver ju inte ta mina dååå?
Såg ju ut som en mupp i vilket fall ^^
De gör han ALLTID när han ska bära omkring på grejer :P

Ne ska kolla vad som finns hemma o förbereda lite iaf..  så de går fort som fan sen :P
Kanske tillomed har ska jag kan baka ngt...? detta ska jag nog ta reda på med en gång.,.

Just d, gullet...
Eftersom jag vet att du e inne o snokar ;)
Kan la höra av dig.. dumma dig svarar ju inte på sms grrrr.
De ska du få för bara så du vet ;)
<3<3 miss yooou <3<3

okej göra nytta va de ja... Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0