söndag...

Somnade igår iaf, gick upp vid 1 tiden o lagade mat o tog sömnpiller sen somnade jag gott..
Man ska inte äta på nätterna med om de e enda gången man känner man kan äta så må så vara.
Sov till 10 o sen va de bara att smsa mamma o kolla om hon kunde plocka mig på vägen så jag kunde följa med o se när sasha spelade match...

Fick till mig att jag typ såg halvdöd ut, och sanningen e ju den att de e precis så jag känner mig.

Nu är jag iaf hemma, är skittrött men har iaf fått i mig lite soppa..
Måste nog sova lite tror jag.. även om jag inte borde de..
Men va gör man.. finns ju inte mkt annat o göra..

Känner mig som ett tomt skal som vandrar runt..
Måtte jag bli bättre snart.. detta driver mig till vansinne..
Ska ringa psyk imon tror jag.. Klarar inte detta.. Kan inte må såhär..

När ingen bryr sig vill man inte ens försöka kämpa..
Måste hitta ngn slags lösning.. Men hur? vart?

Ne lite vatten o sen kolla på ngn film man kan sova till..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0