Sol, underbara lilla sol...

Är på ngt konstigt sätt rätt harmonisk för stunden.
Har avverkat en mkt kort promenad i solskenet.
Suttit på balkongen med antal koppar kaffe o njutit av värmen.
Legat i soffan o avslutat ännu en kanon bra bok.
Denna gången Blondie av Birgitta Andersson.
Helt sjukt va bra den var!!!
Helt klart ett godkänt köp.

Nu sitter jag o lyssnar på Takida och funderar på vad jag ska göra här näst..
Ngt ska man nog kunna göra..
Tezz är o jobbar nårra timmar så e ju ensam med. 
Måste ju göra ngt skoj under tiden iaf.

Skönt att ha en stund utan massa ångest o skit.
Dock vet jag att de kommer tillbaka när jag minst anar det, men njuter så länge de varar..
Ne nu tänker jag inte skriva så mkt mer..
Ska leta reda på ngt o sysselsätta mig med, kanske påbörja bok nr 2 av de 3 jag köpte senast :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0