Sad face Vs. Happy face

Varit en sjuk dag.. Inte kännt mig bra alls.
Mestadels legat i soffan och läst/kollat film/sovit. Tills Tom Tezz o Krause kom.
Verkligen fått kämpa mig igenom dagen tills de kom.
Då blev de liv i luckan.
Åt hemmagjord Pizza, snackade, spela singstar och skrattade så tårarna spruta!
Tack för en toppenkväll!

Annars idag har de varit rätt tufft. Mkt tankar och tårar.
Fick iaf en tid på ögonmottagningen den 4/10 så den dagen blir fullspäckad eftersom jag har läkarbesök på förmiddagen den dagen med.
Sen ringde psyk tillbaka idag och jag ska sluta med voxra som jag precis börjat äta.
Så nu blir de att återgå till helvetet! Jippi!!!

Orkar verkligen inte med detta mer!
vill att de ska bli den 4e nu så jag kanske kan få ordning på denna skiten!
Kan nog ärligt säga att jag e rädd för att gå av medicinen..
Kommer nog som vanligt vara ensam o allt kommer blir knas..
Vet ju inte hur mörkt livet är utan mediciner... Eller ah, utan antideppen...

Men går jag av dom nu så kanske de blir lugnare tills jag fyller år? Usch detta läget i sig e ångestframkallande.. hur ska de då gå?
Någon som har tips på hur man tar sig igenom biverkningar eller om de kanske e mer som abstinens?

Ska lägga mig strax.. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0