Popcoooorn^^

Japps en Imovanad Tess har varit i farten inatt igen..
Försökt mig på att poppa popcorn. :P
Låg popcorn lite överallt när jag kom ut i köket, måste missat o använda locken en del av tiden...
Fina svarta popcorn låg det iaf lite var stans..

Har iaf inte gjort så mkt idag, diskat o plockat popcorn typ.
Messat lite me gull oxå.. ^^ Think i´m fallin´
Lyckades även få iväg ett mess till Skonk med, så hon ringde upp för en stund sen.  Bio står på schemat i veckan antagligen. Skönt o snacka med henne igen, saknar lilla extra mamma massvis.

Annars vet jag inte om ngt skoj händer idag.. 
Ska försöka laga mig lite mat snart iaf.
Köttfärssås... IGEN tror jag ätit de 4 dagar i rad eller ngt.. haha..

Ne palla skriva mer..

 

Liten notering bara.. Den jävla låten Electropop eller va den heter är INTE BRA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0