Pffft...

Uscha, ngt e fan inte helt som de ska o borde...
växlar humör allt för snabbt o lätt... från o va irriterad till att gråta som ett barn vidare till att vi vansinnigt arg..
E de biverkningar på medicinen eller bara efterblivna hormoner som fått fnatt?

Stör ihjäl mig på småsaker och blir trött, arg o lessen på nästan allt o allla..
Ngt stämmer inte..  på medicinerna stod de viktminskning osv, men tycker att jag sväller som en ballong istället.
Gör mig bara ännu mer olycklig..

Vill verkligen inte att de sak va såhär mer. Har ta mej fan fått nog av denna jävla karusellen nu.
Bli inte bättre när man inte har ngn att direkt luta sig mot.
Finns nog bara en söt liten människa som verkligen vet hur jag känner.. Hur det är...
Önskar som fan att du va hos mig. Orkar inte va tapper mer.. <3

Idol snart sen sängen o kolla på American Pie..
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0