Patetiskt?

Asså satt precis o logga in på min qx-sida.
Under senaste besökare ser jag om VANLIGT mitt kära ex nya flickvän.
Orka va o snoka på min sida heeela tiden. De verkar vara lite av en rutin med tanke på att personen ALLTID syns där..
Är för övrigt inte aktiv på den sidan men liksom Get A Life!
Antar att mitt ex har en del med det att göra.. som om att jag vore dum liksom?
Vet mer än va folk tror o de e de sjuka.. Folk fattar ju inte detta..

Jag har inget o dölja, har gått vidare i mitt liv.
Där mina ex inte har ngn som helst plats längre..
Hört att exet hatar mig o blablabla, men liksom borde man då inte ta all avstånd man kan?
har vänner som träffat på henne osv och jag verkar komma på tal mellan varven.. Hum.. Don´t Get It...
Men men, lever vidare mitt liv.. Snoka på för fan! ;) Har inget att dölja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0