Onsdags-damp!

Haft en helt galet kul dag ihop med min bror idag.
Fikade 2 ggr haha.
Och efter andra fikat slog de slint i huvvet på oss.
Rena dampet och sååå mycket skratt!
En lyckad dag må jag säga.

Blev även en del smsande idag.
Va en liten söt människa som började smsa.
Ler varjegång jag ser att det är du som skrivit.
Blir alltid lika glad, och varm.
Tycker så sjukt mkt om dig.
Fattar inte hur jag kunnat stänga ute de känslorna så länge.
Har vetat att de finns där men av någon anledning stängde jag av.
Har saknat dig sen vi sist sågs, och längtar efter dig hela tiden.
Våra pratstunder, banden som fanns där efter bara några timmar.
Du är en av de pusselbitarna jag letat efter i så många år. <3
Och du, gullet! Glöm aldrig att jag finns för dig.

Legat i badet en stund.. funderat, halvsovit och funderat lite till..
Sjukt nöjd med dagen, kul att lilla Tezz hängde med hem en sväng med.
Hon dampade SATAN när vi satt ute o rökte och hon såg att hon hade en tvärstor spindel en liiiiten bit från sig. HAHAHA! Helt underbart skrik o panik!
Skadeglada Tess mohahaha <3

Då är nya bloggen igång, lite av en sex-blogg kan ja ju säga..
De som skrivs där handlar om lite allt möjligt imon sex och lite imon kärlekstjaffs med.
Kolla, om ni vågar http://satc.bloggplatsen.se/

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0