Nya tag..

Shiet idag känner jag mig verkligen som en människa.
Har energi igen och känner mig inte de minsta deppig.

Ringt till ögon men dom skulle ringa tillbaka när dom pratat med ngn jävla människa. Dock över 2 timmar sen hon sa att hon skulle återkomma.. antingen glömt av mig eller så e de bara svårt o få tag på rätt person.
Har iaf städat hela lägenheten, dammat o grejer.
Känns riktigt skönt o ha gjort de faktiskt!

Ska tvätta senare oxå, de behövs de med  :P
Sen kommer förhoppningsvis fina Tuula o umgås en sväng o kollar på film.
Även om vi har daglig kontakt så känns de som att de va lite för längesen vi sågs så detta besöket ser jag fram emot.

Ringde en såndär jävla försäljare innan med. Haha och jag va liiiiika trevlig som vanligt.. eller inte..
Gratis erbjudande bla bla bla du behöver inte betala ngt bla bla bla men sen kommer de en månadskostnad på si o så mkt bla bla bla.. ja och vartngnstans va detta gratis då undrar ju jag givetvis.
DÅ vart den människan nog rätt ställd :P
Skrattade åt honom och la på. ;) Japps dom får skylla sig själva om de ringer till mig.

Längtar tills jag fyller år fan, JAG VILL BLI GAMMAL! hahaha, ne fan den delen kan jag nog hoppa över men Gull kommer då. Längtar massa efter min lilla vän som jag inte sett på månader.
Inte bara jag som ser fram emot att han ska komma heller. tihi..

Ne shiet, kaffe o cigg sen får de nog bli en dusch.

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0