Ny veckan...

ja då va det dax igen!
Ännu en ny vecka e påbörjad.
Känner mig rätt okej idag.
Hade underbara Tuula hos mig inatt.
Så de blev mys med Pannkakor och massa snack o sen somna till film.

Idag när man vakna va de i stort sätt bara o sätta sig o betala fucking räkningar..
Så nu är det gjort iaf. 
Ikväll blir de fika o bio med Skonki! Funderar på om jag ska dra iväg innan jag ska möta henne.
Måste verkligen ha ett par nya dojjs..
Mina rosa skate har ju pajjat rätt bra.. hade som tur va ett par gamla kvar men dom e ju inge sköna o gå i för får ju ba ont i benen o fötterna då..
Men hur kul e de att åka ensam?

Får se hur jag gör... Måste nog ändå ta mig hemifrån innan jag ska träffa skonk i stan..
Ingen mat eller ngt hemma..  Jaja de löser sig allti..

Snart ringa ett samtal iaf..  Sen måste ja nog börja tänka på va ja ska göra :P

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0