New Week

Tezz e hemma igen o de e ny vecka.
Sovit gott inatt nu när jag har min andra hälft hos mig igen.
Lugn i sinnet igen <3

Sovit rätt mkt idag faktiskt. Men kanske va för de va en låååång dag igår och kvällen vart rätt intensiv med massa snacka och uppdateringar.
Fick underbara saker av fina Tezz, en lila OP (största storleken och i minsta laget men går nog att töjja ut den), fick även indisk curry, Jordgubbsrökelse (PORR), cigg och DAIIIM <3
Massa gulligt av henne, e sååå tacksam.

Satt som sagt igår o snacka o rökte vattenpipa o kedjerökte vanliga cigg.
Avrundade kvällen med att kolla på en film som vi båda somna ifrån. ^^

Idag har Tezz haft filmmaraton och jag har typ sovit^^ Väcktes av att mobilen ringde men de fattade ju inte jag så fick ringa upp till en ledsen Sasha. Syrran va inte hemma när dom kom hem och gick inte få tag på henne via telefonen så jag o Tezz stack dit för att ge lite lugn.
Gjorde mellis o till slut kom jenny hem.
Men då kom de fram att Jenny sagt att hon skulle va borta med de hade båda barnen glömt av o blitt oroliga.
Men de löste sig ju iaf..

Nu ska jag fortsätta att ta de lugnt, kanske kolla en film till sen ska vi röka vattenpipis igen o antagligen snacka ännu mer :P


Porrtrollet ^^

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0