Nej icke!

Igår vart de ännu en bra dag.
Blev stan med Tuula Abbe Tezz och Krause.
Fikade o gick i affärer..

Sen gick jag o Tezz upp o köpte ett busskort till mig ^^ wiiie...
Och såg ett bekant ansikte som jag inte sett på år o dar.. fy fan noj noj noj...
Sen bestämde Tezz att hon ville följa med hem, så de fick hon.
Va hemma en stund o åt lite sen ut på en promenix.
va riktigt skönt! efter de blev de en kopp te o 2 avsnitt av full frys ^^

Blev även en rätt tidig kväll!

Idag ska jag städa o tvätta sen ska jag o Tezz till Nordic o kolla.
kanske blir lite träning med.. hej o hå ^^

Tror jag bestämt att jag inte ska ha ngn jävla fest när jag fyller år. Bara ändrar mig hela tiden..
Men de största anledningen till att ja inte vill ha fest e att jag vet att JAG kommer få städa all jävla skit dagen efter.. PALLA!

Ne dax o dricka lite mer kaffe o ta en cigg sen hoppa in i en dusch för att sen börja städa lite..
Ha en bra dag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0