moooorning..

Ännu en ny dag, och fredag oxå, herrejävlar :P
Inga planer för dagen alls men de kanske ändrar sig, vem vet...
Så sjukt skönt att biverkningarna släppt nu.
Känner mig som människa igen.

Dock är det en bit kvar tills jag märker av full effekt men detta kan nog fan funka...
Måste bara få iordning på allt annat med.
Så den 19e när pengarna kommer ska även beslut fattas.
Måste börjar tänka hur de blir när jag fyller år o så med,
Måste ju ha lite kalas o bjuda familjen o goda kakor osv.

Usch tiden går rätt fort ändå...
Va de gäller mina vänner o firandet av mig kan jag inte bestämma mig alls.
Röjfest eller hemma kväll o bara umgås?
Får kolla närmre på de när den dagen kommer.. Just nu vill jag ingenting förutom att gulltott ska komma :P

Knas snart har de gått en vecka o min lilla Tezz kommer snart hem.
Ska bli kul o se henne igen o höra om hur resan varit.. Sen att jag vet att de e en sak som följer med hem till mig gör de ju inte lite bättre:P födelsedagspresent som jag ska tjata till mig att jag för i förväg :P
Gud saknar verkligen lilla Tezz, inte hört en enda dum blondinkommentar på heeeela vecka.. :P

Ne ska fortsätta med mitt kaffedrickande o lyssna o kolla på Spencer när han drömmer..
ligger o fucking sprattlar o gnäller o snarkar.. Ibland funderar jag på om han e medveten om att han e en katt... för de e då ingen som pratat till han eller behandlar han som en katt ^^

Nu vill jag bara att de ska bli den 19e.. Så att de kanske händer lite saker i mitt liv..
Älskade Tuula kommer stå vid min sida, de vet jag och är tacksam för att hon finns, ställer upp och att hon bara är min vän. <3

Kaffe va de ja...
Tjarå! ;)

Kommentarer
Postat av: Tuula

<3

2011-09-09 @ 14:26:13
URL: http://carismatic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0