Lycka?

Jag vet inte vad lycka är för ngt..
Trodde jag visste, men nu vet jag att jag inte har ngn aning om va de e för ngt.

Vet nog knappt vad glädje är, för när jag bara ler är det inte helt äkta.
Det gör ont i mig.
Men om man inte vet vad lycka är, och man inte kan känns glädje...
Är det då ens värt att leva?

Ingenting utom min smärta är äkta.
Vet knappt om jag har ngn familj eller vänner...
Har min katt that´s it.

Det är när man mår som dåligast man får reda på mest saker verkar de som...
Man märker vilka "vänner" som verkligen är äkta.
Tyvärr är mina äkta vänner inte tillgängliga på de sättet jag önskar.
De flesta bor inte här...

Jag vet att de som sägs vara min familj, finns bara 2 st som verkligen visar de.
De som säger sig vara mina vänner, finns de nårra som visar de... iaf ibland...
Jag vet inte vad jag är själv. Trasdocka?
Antagligen, för de e så jag sett på mig själv i många år...

Kan de göra mer ont än såhär?
Kan jag bli mer vilsen? eller mer ensam?
De jag drömmer om kan jag inte uppnå.. kommer bara massa annat i vägen när jag är så nära.
Jag vet vad som kan få mig att må liiite bättre.. men de hamnar alltid sist i kön när jag alltid är så nära att jag nästan kan ta i de...

Önskar jag visste ett botemedel på detta...
Önskar jag slapp gå igenom detta ensam..

Finns just nu 2 personer som den senaste 24 timmarna lyckats visa mig att de finns där. Även om de inte e fysiskt.. Älskar er för att ni e så underbara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0