Känslan..

Det känns så väl att ngt i mitt liv saknas. Vad som känns mer är ovissheten över vad det kan vara.
Finns så mkt jag verkligen vill men vet att jag på många sett just nu inte är kapabel till.
Känslan av saknad river på väggarna inom mig.
Vad är det jag saknar?

Känner mig inte stabil nog ännu, men imon ska jag sätta mig själv på prov.
Ska först till A6 med syrran en sväng kl 10 sen efter de ska jag vara barnvakt när skitungarna slutat skolan!
Måtte de gå iland, dock tror jag att det kommer lite backup under dagen så att jag inte krashar om de blir mkt.

Finns mkt som retar mig just nu.. Finns så mkt jag måste ta mig samman o reda ut.
Men jag vet inte hur jag ska lyckas.
Står som sagt alltid ensam.... värdelöst...

Strax kolla på Idol o reta mig ännu 60 minuter på de 2 nya jurymedlemarna.. GRR
Underbart liv att kolla på ngt som man verkligen stör sig på... Ska se om jag orkar/vågar gå en sväng sen...

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0