känslan av frihet..

Även om livet över lag e rakt åt helvete så finns de alltid ngt som är bra!
Har börjat smaka mer o mer på friheten.
Är inte längre inlåst!
Åker mer o mer hemifrån. Träffar vänner på stan o fikar osv.
Känns toppen, kan på de sättet ta en paus från min dagliga ångest.

Klart de blir lite jobbigt då o då när jag är iväg oxå men det är oftast om jag är i en affär o de e mkt folk och trångt och rörigt.. Men lösningen finns så nära till hands att det bara e att gå ut.

Tänk, detta är ngt jag drömt om så länge. Få känna friheten! Och nu gör jag det.
Mer o mer ju mer tiden går. Känner snabbt när jag behöver ta mig hemifrån en stund.
Om de såväl bara e en lite promenad.

Känner även i kroppen att jag mår gott av att inte sitta hemma.
Har en underbar träningsvärk i min rygg som jag inte lider av utan jag njuter av den.
Mina ryggmuskler som varit inflammerade och svaga i så många år börjar nu byggas upp o bli starka nu när jag bara njuter av friheten.

Märks väl att man inte är van vid att vara iväg o påverkas jättemkt av alla intryck.
Är mkt tröttare de kvällarna när jag gjort ngt.

Men på ngt sätt skiljer sig detta så passa mkt från när jag bara va ute och promenerade då o då innan.
Detta ger verkligen resultat. Detta tar mycket mer på min energi!
Det jag inte trodde var möjligt blev verklighet mkt snabbare än vad jag kunnat ana.

Till o med fått höra att de syns på mig att detta är bra för mig.
jag har fortfarande mina stunder då allt är hopplöst osv. Men de dagar då¨jag tar mig hemifrån så¨är de bara jävligt när jag är ensam hemma.

Vill ha mer resultat, vill att de ska gå mer framåt nu.
Hittat något som gör att jag kan leva igen.
Tack alla ni söta människor som hjälpt/hjälper mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0