Jahaja...

Ännu en ny dag, mår pyton.
Jävla illamående gör mig galen.
Dock e man lite sjuk i huvvet för jag tänker på nudlar o får direkt kräkreflexer..
Jävla nudelfobi ^^
Bara för i bekräfta för mig själv att jag verkligen mår illa haha.. 

Finns inte mkt o göra faktiskt..  riktigt ruskväder idag.. BLÄ!
Kallt o grått..  Och jag som hoppats på en sväng till staden liksom...

Hade en myskväll för mig själv igår iaf, när Tezz åkte till Tomsan. Och idag blir jag ensam igen..
Frågan e vad man ska sysselsätta sig med.. Finns liksom inte så mkt o göra..
Får se va de blir av de.. Mysa till de med film o tända ljus eller ngt..

Ska i vilket fall ta o röjja här... IGEN! ser ut som faaaan.
Får panik på att man inte verkar kan bo 2 pers utan att de blir stök hela tiden..
Ska iaf ta tag i de nu, blir arg av o se skiten så nu ska de väck!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0