inget gjort...

Tror jag skulle kunna fått en del gjort idag men de har inte blivit så alls..
Men med tanke på tidigare dagar så vågade jag inte chansa på attt stirra runt.
Bättre o ligga kvar i soffan o bara se till att man får lite mat i magen.

Kollat på mina Vampire Diaries avsnitt o bara chillat.
Så skönt att inte må illa längre. Nu kan jag stå ut med gråtattacker och allt annat.

Även haft ett trevligt samtal med min vän Tuula på msn.
Hon är den enda som verkligen funnits där för mig nu när jag haft biverkningar.
Har tillomed erbjudit sig att släppa allt o komma hit vissa ggr.
Ngt jag verkligen värdesätter.
Friends for life? Yes, I hope <3

Chilla lite till sen lägga sig o hoppas på sömn..

Tjarå

Kommentarer
Postat av: Tuula

Whenever you call on me, I'll come to you.. <3

2011-09-04 @ 22:26:40
URL: http://carismatic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0