Illamående...

Vaknade innan klockan idag.. Dock bara 15 minuter innan, kändes skönt att vakna.
Varit en jobbig natt, haft Spencer tätt intill mig hela natten.
Han har varit nästan PÅ mig så fort jag flyttat mig eller rest mig ur sängen för att gå på toa eller ta en cigg.
Han känner väl att jag behöver honom.

Varit vaken i 3 timmar nu.. 2½ timme av dem har gått bra.
Varit som jag brukar va, men så kom illamåendet.
Som vanligt va de bara att lägga sig ner o hoppas att jag inte behöver kräkas.
Har varit sjukt nära nårra gånger inatt.

Med illamåendet kommer även känslan av att vilja gråta men de går inte.
Tårarna kommer till slut ändå, de vet jag sen många gånger innan.
Gråter mest på kvällarna och nätterna. Det är alltid då jag mår som sämst.

Tog mig iaf iväg till bibblan innan, låna en ny bok o lämna tillbaka de andra jag hade lånat.
Dom va båda inget att ha. Träffade syrran på bibblan.
Snackade lite innan hon skulle vidare.

Va skulle jag göra utan min syster?
Att hon bara finns i mitt liv gör att jag vill leva lite till.
Älskar dig Jenny <3

Idag fyller äver min " storebror" 30 år, stort grattis till dig.
Kommer ju tyvärr inte kunna vara med o fira. Men tar igen dedär firandet när de passar bättre.

Blir lugnt idag, fått lite gjort idag iaf.
De enda jag behöver tänka på är att jag måste få i mig mat idag.
Men de blir lättare när jag får lite sällskap av Tezz sen.

Orkar inte skriva mer, ska nog lägga mig o kolla på ngt avsnitt av Vampire Diaries <3

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0