Hurra Hurra Hurra!

Idag e ingen vanlig dag för de e pappas födelsedag! hurra, grattis o greje.
Saknar dig så grymt mkt älskade pappa <3 Önskar du kunde komma tillbaka till mig, behöver dig verkligen! <3

Idag e la inte måendet som de ska, men de e la förståligt eftersom de e min fars födelsedag!
Alla mina tankar går till honom idag.
Inser att det aldrig kommer sluta att göra ont. Saknaden e på tok för stor för att de ska funka..

Ska iaf åka o handla snart med Tezz. Känner inte för de det minsta.. men hey, va gör man?
Får ju lov att trotsa mitt mående o bara görat.
Fy fan, vill bara ligga o dra täcket över huvudet resten av dagen..

Retar mig så på att folk lovar o lovar men har ta mig fan inte vett o hålla de dom lovar o göra rätt för sig.. Jävla pack!


Ne dax o ta en cigg o försöka komma ner på jorden igen..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0