Humöret som inte kan bestämma sig...

Shiet va de svänger fram o tillbaka hela tiden..
Trött o pigg.
"glad" o ledsen..
Ja, finns mååånga olika kombinationer.

Vill o vill inte är de rättmkt av idag.. *suck*
Vill verkligen inte sitta hemma hela dagen idag känner ja..
Så ska försöka få mig härifrån ett tag... om jag orkar vill säga.

Sovit gott inatt.. på 3 imovane :O
Men ändå, likt förbannat vakna jag 06.45 o snurrade upp..
Tur man e ledig så man få lägga sig o sova lite till efter ngn timme :P

Nu känner jag mig mer eller mindre som en människa.
Trodde att jag skulle va ett vrak idag nu när de e 2a dagen utan medicinen..
Men Icke! Inte än iaf.
De enda jag känner e att jag e lite svag psykiskt, gråter lite när jag känner att kroppen inte samarbetar.
Och de KRYPER så förbannat i mig bara.. nu är myrorna i ryggen på mig. Herreguud!
Jaja, ångestmyror och sån skit e ju linget ovanligt.. De ovanliga e ju hur i fan de hamnade i ryggen ??

Ska se om jag orkar/vill osv åka o träffa Tuula o Abbe i stan idag.
Lovade ingenting som tur va. Lovar typ inget numera! Lika bra de liksom..

Igårkväll messade jag med min lilla sjukling eller va man ska kalla han.
Stackars ba fryser massvis.. kom på en plan! Vi lägger dig i en ugn? eller typ installernar element under täcket.. värsta smart ju ^^
Hoppas doktorn kan hjälpa mig med dedär nu.. ( OM herrn nu behagar att ta sig dit vill säga ) ;)

Ne lite mer kaffe o kicka igång huvvet med ett korsord tror ja!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0