Fel?

Fattar inte vad jag gör för fel..
Vrf hatar hon mig så jävla mkt?
Spelar jag verkligen ingen roll?

Jag gör fel, men de gör ju alla...
Jag lär mig inte alltid av mina misstag.
Ber om hjälp gång på gång men de händer inget.
Behöver stödet bara hon kan ge, som jag aldrig kommer få.

Fattar hon ens hur ONT de gör när hon ger mig de korta svaren?
Vet hon ens att jag kan se henne svara mig även om vi inte befinner oss på samma ställe.
Kan fan höra henne sucka o se de besvärade kroppsspråket.

De e så sjukt jobbigt, innan har jag inte gråtit så många tårar i liknande lägen men nu, när jag inte är skyddad med mina mediciner maximeras känslorna som aldrig förr.
Uscha, detta gör för ont.
Kan inte göra henne stolt kanske, men jag försöker... Är inte de tillräckligt för att göra ngt lite stolt iaf?

Kroppen har lagt av helt o hållet, ingenting fungerar längre..
Men så länge jag kan låtsas att de e okej så tror iaf några på de.
Vill inte visa mig svag, men kan inte visa mig stark heller, för det är jag inte..
Nu är de bara att ta sig igenom dagarna så gott det går, när födelsedagen kommer så ska den dagen vara som vilken annan.. Eftersom ah, jag e tydligen inte värd bättre..

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0