Falskhet...

Ne, ett dampinlägg på ingång.. ^^

Så trött på alla människor som säger en sak o menar visst ngt heeeelt annat!
Va e meningen då att öppna käften från första början?
Man kan ju inte sitta o snacka massa för att senare gå vidare som om att inget har hänt..
Finns de som snackar verkligen SKIT om vissa o sen umgås dem som om de vore bästa vänner.
Ne FY o tvi!

Prata inte med mig om jag du inte kan vara ärlig mot mig.
Kalla mig inte "söta" ord om de inte e ärliga.
Fy fan va äcklad man kan bli av människor.

Har lagt mååånga timmar på att lyssna på folk för att sedan få skit av dem.
Hej o hå, utnyttja.nu eller vadå?

Ne jag vet vilka som är mina äkta vänner.
För de oäkta slutar alltid bara höra av sig.. Sen rätt som de e får man ett fånigt sms med fjäsk i efter ett tag när de passar dem.

Och en sak till, som jag o Tezz nyss snacka om.
ALLTID när inlägg kommer om människor, så är det alltid ngn som suger åt sig som en svamp även om den personen inte har med ngt av de som står att göra.. och helt plöstligt har den personen de med tanke på att man ta väl åt sig om man vet att man gjort ngt fel?

Ne nu blir de kortslutning i min hjärna.. Natti!

Kommentarer
Postat av: Tuula

Känner igen det här så jävla väl..

Varför kan man inte vara ärlig? :(



<3

2011-09-28 @ 21:37:49
URL: http://carismatic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0