...

Fy fan vilken rutten dag..
Ångesten är maxad av ngn konstig anledning.
Får inte ro i kroppen de minsta.. Och nu ökar paniken aningen när jag snart ska åka iväg med skonki..
Ska på revy i hva..
Känner inte de minsta för de, just pga ångesten..
Fy faaaan!!

De tär som fan på en juu.. Jävla mördarångest för helvete!
Sitter o andas jätte oregelbundet, och börjar känna mig lite vimsig i bollen..
Ska försöka ta en ångestdämpande till o funkar inte de får de la va såhär dåå!

De enda bra med denna dagen e la att de varit underbart skönt väder..
Suttit lite på balkongen o läst faktiskt och att jag lyckades ställa håret så nu ser jag ut som den galning jag verkligen är!



Blir iaf revy 19-21 ca o sen hem o ha fredagsmys med Tezz...
Måtte jag klara av o se på revyn nu bara.. Dock e de la inte hela världen om jag inte gör de.. de e ju soc som betalar haha!!!

Ne piller o cigg dax o sen kanske klä på sig ngt lite mer vettigt i klädväg...
Ska ju vistas bland gubbar o tanter juu!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0