...

Usch, vilken dag... Jag minns typ ingenting..
Är verkligen skittrött nu iaf, så ska strax bege mig mot sängen.
Men om jag försöker minnas så har jag iaf tvättat o kollat på film.

Har jätteont i magen, okej att man e tjock annars men va fan nu e jag verkligen svullen!
Känner mig som en liten badboll.. dock ingen färgglad sådan..

Imon är det iaf fredag, inte för att de gör mig ett skit vilken jävla dag det är men iaf.
Säkert många som e glada för de..
Tezz kommer nog imonkväll iaf..  Då blir de broccoli/baconpaj..
Hoppas bara att jag hinner bli mer människa innan dess..
känner mig så jävla anti alla.. alla utom en...<3

De bästa e nog att gå o lägga sig nu tror jag!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0