en dag i verkligheten..

Haft en dag i verkligheten, så som den verkligen är.
Började dagen med en sväng på A6 med syrran.
Kollade kläder o snackade massa som vanligt.
Sen hem o typ röjja lite o få mat i magen...

Hann chilla en stund sen kom barnen från skolan o vi prata om hur skoldagen varit.
Sen vidare hem till syster så Sasha kunde gå till gården en sväng och Liam va duktig att städa sitt rum lite snabbt o sen gjorde vi läsläxan. Måste säga att jag är en sjukt stolt moster! Han läste texten som va i läxa o behövde bara min hjälp 2 ggr.
Underbar liten DUKTIG grabb <3

Sen va de dag att få stryk i Mario Cart på Wii..
Ja, jag skäms fan inte för att en 7 åring e bättre än mig på spel.
Vi hade kul iaf, och Liam retades hela tiden..
"-Thesan, nu ligger du sist igen, haha."
"-Thesan, du bara dör hela tiden.."

Till sist kom även brossan o höll oss sällskap.
Då gick tvspelande direkt över till typ blodigt allvar...
Haha va vi skratta och SVOR. kom nog svordommar så de skulle räcka i flera år..
Och så e man smart o skäller på barnen om de råkar säga fan en gång..
Och en annan dra ramsor som heter duga.

Blev iaf en bra dag med en mysig kväll framför Idol med mys o ryggkli..
Älskar dom där små skitungarna även om de vet hur man går en på nerverna.
Dom får mig o se de vackra i livet <3 Moster älskar er förevigt <3

Nu ska jag snart hoppa ner i sängen tror jag... efter jag fått i mig en kopp jasmine-te...
Drömmer idag... Skön känsla

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0