Ångest o morronmys..

Kul o vakna med jätteångest som lamslog en..
Va ju bara o ligga kvar i sängen en stund för att återhämta sig.
Passa på o mysa med lilla tussen då. Han har legat PÅ mig hela natten.
Så låg o nosade på han lite medan ångesten skulle avta.


Känner mig inte lika trött o mörbultad idag iaf..
Men e då inte på topp.. idag blir första dagen utan voxra.. se hur lång tid de tar innan kroppen o knopp börjar bråka med mig.. Kan ju ta någon dag innan kroppen fattat att ngt saknas.
Måtte detta gå hyffsat smärtfritt!

Bara 2 veckor kvar sen kommer jag ha fullt upp.. Ska nog dra till stan o träffa Tezz sen..
Ska köpa mig ett busskort då med! Skulle iofs behöva lägga pengarna på mat o greje så jag kan baka till min födelsedag... Men då e frågan va FAN man ska bjuda på... Aja kommer la på ngt.. Cheesecake kanske?
Kom med tips?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0