-.-

Jahaja, ännu en ny dag..
Illamåendet e tillbaka... Ändå har jag druckit kaffe o tagit 2 cigg.
Orka bry sig om de kan påverka illamåendet ännu mer.
Sovit dåligt inatt, så e rätt trött..

Känner mig inte bra alls.
Men mest av allt e de ensamheten som oroar mig.
Vet att tårarna och ångesten snart kommer.
Redan kännt av de, har oro i hela kroppen.
Kan knappt göra ngt.
Kan inte koncentrera mig på ngt, kryper i mig hela tiden.

Läsa, kolla film, spela... Ne ingenting klarar jag av.
Kan inte koppla av eller ngt.
kommer bli sjukt långa dagar om detta ska hålla i sig.

Bara vetskapen av att jag inte kommer ha sällskap gör mig galen.
För e jag inte ensam så vet jag att allt e lite lättare...
Men de skulle la inte vara jag om de inte alltid varit krångel o skit.
Mitt liv i en kokosnöt liksom.

Började kolla på Rio innan, kom 22 minuter in i filmen sen kunde jag inte kolla mer.
Vill läsa men vet att jag inte kommer fatta vad som står.
Jävla skit, ska man ringa psyk o kolla om de verkligen ska vara såhär..?

Ne måste lägga mig ner en minut nu, känner att kroppen håller på att klappa ihop, IGEN!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0