Yeey!

Då va de fredag, ännu en gång!
Det eviga borrandet fortsätter och driver mig snart till vansinne :P
Verkar bli en rätt seg fredag men men.
Inte gjort så speciellt mkt idag.
Bara varit o postat ett brev sen har jag kollat på ett nytt avsnitt av Vampire Diaries med <3

Igår ringde de från psyk på råslätt och jag ska få min second upinion redan nu på måndag.
Alltså, min diagnos ska typ omprövas. Känns jättebra verkligen.
Hoppas faktiskt på att de finner ngt nytt som jag kan få hjälp för.
För så jag behandlas nu och för den problematiken så känns de helt fel!
Så måndag kl 11 ska jag vara där. Hoppas att den läkaren har lite mer vett innanför pannbenet med då.

Imon fyller storebror år med. Har inte hittat ngt att köpa t han men kanske kommer iväg imon en sväng, vem vet. Sen e de iaf sagt att vi ska ha myskväll men saker o ting kan ju ändras.

Ska bara slöa idag. blev helt plötsligt jättetrött så får bli en film o vila lite.




Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0