Tok!

Blir galen!
Försöker verkligen att stänga av..
Att slå av både tankar och känslor.. Det går bara inte..
Trodde jag kunde distrahera mig med en  film men de gjorde de helt nästan ännu värre..

Önskar jag slapp vara ensam..
Önskar att jag hade en person hos mig, den enda som förstår...
Men tråkigt nog kommer det att dröja ännu en vecka eller två, kanske mer... innan vi ses.. :(

Vill bara att jobbiga känslor och tankar bara far långt åt helvete ifrån mig, för jag står inte ut.. 
Verkar inte som att jag kan gör ngt utan att mina demoner förföljer mig..
BLÄÄÄ!!

Allt jävla mörker o skit! FÖRSVINN FÖRSVINN FÖRSVINN!!!


Lite mer än 3 timmar tills Tezz slutar, och sen de e de la kanske 45 min efter de hon först e hemma..
Undra va man ska göra under tiden.. Funderar på att dra ut en sväng o gå lite.. 
Kanske hjälper lite för stunden iaf.. vem vet.. 
Ska iaf laga lite mat sen med.. Men de får bli senare för nu varken vill eller orkar jag med de.. 

Får la bli att försöka göra ngt så att man kommer på andra tankar, typ spela överdrivet bra musik, dansa och hum.. ngt mer kanske..  som om att de skulle hända..

Ne nu ska jag sluta skriva om mitt elände, för stunden iaf.. och ta mig för ngt o göra.. !

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0