Ta steget..

Tog idag steget och gjorde ngt jag nästan aldrig gör annars. 
Svarade på nårra mejl på en sida.. 
Och vem kunde ana vem som gömde sig bakom dem...
Jo fick kontakt med 2 helt underbara människor. 
Dom gjorde intryck på olika vis.
Snackat rätt intensivt med dem hela dagen och fan så coola dom ÄR!

Även om jag haft enorm äcklig ångest idag så har de funkat..
Underbara Tuula lyssnade som vanligt på mitt elände jag hade på hjärtat.
Va skulle jag göra utan dig?
Och mina nykomlingar har ju varit minst sagt överseende med att jag inte har de så lätt.
Vilket känns skönt, för många backar lätt när man är ärlig om hur läget är.

Nu ikväll har jag haft lite besök, alltid trevligt med sällskap.
Snackat en jävla massa, de va riktigt kul!
Så ändå har de blivit en bra dag till slut.
Trodde jag skulle få sitta o ruttna hela dagen men där hade jag fel. 

Snart kommer Tezz och då kommer la käften gå i ett som vanligt. ^^
Blir lite kvällsmys med kanske ngt o äta o röka ett par cigg sen kanske försöka kolla på ngn film som jag kan somna ifrån..
Däckar sjukt fort när Tezz e här, hon är mitt lilla sömnmedel ^^
Och nej hon e inte så tråkig så att jag somnar.. utan hon gör så jag känner mig lugn o trygg.
Älskar dig din lilla blondinjävel ^^ <3

Många finingar som gjort min dag idag.
Tusen pussar o kramar till er!

Imon är de måndag igen för de e faktiskt söndag idag ( efter många om och men )
Så får se va kommande vecka har att erbjuda. Inte bara ångest o elände hoppas jag

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tuula

Fan, är det redan Måndag imorgon!? :(

SUCK!



Älskar dig med, gosnos. <3

2011-10-09 @ 22:35:19
URL: http://carismatic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0