*suck o snark*

Snacka om seg jävla dag, ett under att man ens tagit sig igenom den.
Mått illa hela jävla dagen, så har fått lov att ligga ner typ hela tiden.
Haft äckliga uppstötningar och oro i kroppen.
Snacka om toppendag va?

Har iaf tagit mig igenom 6 avsnitt av Teen Wolf :P Yeey!
Så jävla bra!
Har snackat lite med Tuulis, badat o nu kollar jag på Vampire Diaries i brist på annat.

Tezz kommer la snart med...
Känner mig avstäng, osocial och allmänt anti.
Inte bra, inte bra.

Men men, dagen e ju snart slut så va fan!
Imon kommer pengarna. Ca 200 kr mer i månaden bara för jag fyllt år.
Hoppas verkligen att jag kan få all skit att gå ihop!
Hittat kvittot till dammsugarhelvetet med så den måste jag åka in med.
Börjar bli skitigt på golvena här.

Ne lägga sig i soffan igen, annars kräks jag la till slut..

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0