Spänningar..

Efter gårdagen kommer man inte smärtfritt undan dagen efter..
Spänningar i hela kroppen, mest i axlarna.
Gårdagen satte sina spår och har sjukt svårt att glömma hur hemskt de va.

Igår va jag arg och ledsen över de hela.
Nu känner jag mig mest kränkt och undrar hur FAAAAN psykvården behandlar sina patienter..
För det kan omöjligt vara bara jag som blivit utsatt för deras nonchalanta beteende?

Inte konstigt man inte vågar lita på folk inom psyk. Tro fan man inte öppnar sig för så fort man gör det blir man sparkad på i stort sätt..
Fy fan!
Nu har jag iaf skickat ett mejl för att försöka ta reda på vart jag ska vända mig och hur jag ska gå till väga för att få den hjälp jag önskar UTAN att de blir massa tråkigheter.
Ska skicka iväg 2 mejl till är det tänkt för att eventuellt få lite backup.

Dagen för övrigt har varit sjukt seg.
Internet har legat nere så jag har legat o läst större delen av dagen.
Även bakat lite tigermuffins som jag kan bjuda på imon när syster + barn kommer och när mamma kommer.. Ska nog ställa mig o göra en omgång med kolakakor med tror jag, känns futtigt med o bara bjuda på kaffe o muffins haha..

Så de som händer imon är att Tezz och jag tar morronkaffet imon som start på födelsedagen och sen dyker la folk in efter som på eftermiddagen.. Tezz har praktik till 20 imon så har heeela dagen utan henne tyvärr.. men kommer nårra från familjen så blir de kanske inte en allt för hemsk födelsedag..

Nu ska jag försöka orka att baka lite då, sen lägga mig i ett bad så mina spända muskler mjukas upp lite.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0