Snurr snurr

Herrejääävlar vilken dag!
Möblerat om och städat i säkert 5 timmar allt som allt..
Inte illa, e riktigt nöjd att jag lyckades förvandla ångesten till städ o fix energi. :P

Sen va lilla Thias här en sväng oxå. trevligt trevlig.. En människa man inte träffar varje dag.
Så då fick jag en liten paus från fixandet..

Men så snart han drog så satte jag igång igen.. men självklart skulle en proppjävel gå när jag skulle dammsuga så fick gå o köpa proppar och fixa med de innan jag blev klar.. 

Men va fan, nu e de gjort o de blev mysigt som fan!
Kollat på Honey 2 o chillat lite.. SÅ GRYMT BRA va den!
Sen kom Tezz o nu har vi ätit lite.. blir nog snart sängen börjar känna mig rätt trött :P

Imon e de tvättning.. fy fan så tråkigt :P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0