*snark*

uuh riktigt kallt ute idag, även att de e kanonfint väder..
Brrrr..

Va o handla lite med syrran innan. Snackade massa som vanligt, snacka om o ta vara på tiden.
Blarrar ju på som fan bådatvå.
Efter jag kom hem så packade jag upp allt o sen la jag min o kollade på en film.
Trodde att jag skulle somna men de gjorde jag inte.. blundade bara lite men mer än så blev de inte..
Hade nog annars behövt en timme iaf.. :P

Biverkningarna verkar för en gång skull inte vara så jobbiga.
E bara konstant trött o lite frånvarande.
Men de känner jag att de inte gör ngt.. 
Lite dålig på att äta med men de kommer tillbaka med tiden tror jag.. 

Funderar på att bädda ner mig i soffan igen framför en film o vila ännu mer.
Sen laga mat o ikväll blir de Bio med Skonki. 
Blir nog jättebra :)
Skönt o komma iväg lite med ju.

Så hoppas att skonken ringer snart men kan la räkna med 1-2 timmar innan hon ringer o bestämmer när vi ska ses.. 
Vill så gärna fika innan bion så hoppas hon hinner o vill de med :P

Ne hämta ett täcke o krypa ner en stund till..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0