Sjuket!

Ah fan idag va man inte kaxig vill jag inte påstå...
Feber som kommer o går o e allmänt matt..
Legat o vilat typ hela dagen, men orkade iaf diska upp lite o fixa iordning maten så Tezz kan bara slänga ihop de sen när hon kommer.

Känner mig som en liten zombie. Men på ngt sätt har jag ändå ork att bli irriterad på folk :P
Ja finns gott om dumhuvven som öppnar käften hejvilt!
Pinsamma e att sakerna inte ens är i närheten av intressant utan mest skrattretande.
Folk TROR så jävla mkt hela tiden, ta reda på fakta, HALLÅÅ!

Vill att frugan ska komma hem nu, så jag kan få va sjuk o bli ompysslad <3
Tezz e massa bra på dedär.
Så blir lite god middag o Harry Potter - Dödsrelikerna del 2.
Lagom mysigt en onsdag! Sen tror jag att sötet ska plugga med. Men först ska jag kräva mys :P

Varit mörkt hela dagen ju.. orka behöva tända lampor?
Helt galet, kan de inte va FINT höstväder istället för detta gråa, trista?

Ne nu orkar jag inte sitta upp längre!
Krya på mig :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: tuula

Jag vet att jag öppnar käften i tid & otid, men aldrig meningen att göra dig irriterad.



Förlåt.



<3

2011-10-19 @ 16:46:53
URL: http://carismatic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0