ORKA!!!

Inte nog med att man e äckligt förbannat trött o e helt matt så ska problemen avlösa varandra!
Denna gången kom de ju jävligt olägligt...
Katten välter omkull en växt i fönstret och den skulle givetvis RAKT NER I MIN SÄNG!
Och när jag ska dammsuga upp de så ska hela jävla dammsugaren pajja..
Och denna gången hade jag inte sån tur att de bara va en proppjävel!

Orka med detta?!!

Börjar gåpå biverkningar nu med så e ju rätt skör.
Kan ju inte bli värre nu eller?
Och HUR FAN kan en ny dammsugare bara pajja.. e säker på att de e denna jävla lägenhetens fel.
Gammalt skithus med dåliga elgrejjer.. Fuck this shiet!

Ne denna dagen började ju inge vidare bra..
Men men, bara o lägga sig ner i igen då o hoppas skiten har vett o vara avklarat för idag.
Orkar inte med fler utgifter, inga mer problem och hinder.

TeenWolf och se om man kan lyckas sova lite..
Sen får vi se om jag ORKAR diska.. 

Ciao!

Kommentarer
Postat av: HANNA

godmorgon! hoppas du får en superbra dag :)

2011-10-13 @ 10:42:30
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0