Kan inte sova..

usch varit vaken kanske en timme nu..
Vaknade av jävla uppstötningar.. Äckligt värre..
Verkar inte som de lättaste o somna om.. Får bli ett par filmer då istället.. Till slut måååste man ju typ däcka?

Jäkla piller och störa min sömn...
har redan problem med sömnen liksom... behöver ju inte bli värre..
Lär få bli o sminka sig imon  när man väl vaknat tror jag :P För att se de mörka ringarna kring ögonen o påminnas e faktiskt inte sååå kul...

Uuh önskar att jag bara kunde lägga mig ner o somna...
Tydligen inte så enkelt..
Men ska kolla på G-Force:P Sen ngt mer kanske..
Men innan de, trotsa uppstötningarna med en cigg :) tjohoo!

Yeah va fan, mitt i natten men va spelar de för roll :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0