Illamående...

Hum undra om de e nerverna som gör att jag mår så illa som jag gör...
Ont i magen har jag med... En rätt vanlig reaktion på nevositet i mitt läge..
Fy fan... 55 min tills jag sitter inne hos läkaren.

Hoppas, hoppas, hoppas de går bra..
E så orolig, men tror att hon kan hjälpa mig.
Ska va riktigt ärlig, måste vara de.

Usch vill bara kräkas..
Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle va nervös för ett läkarbesök..?
Hum wierd!

Ne dax o börja göra sig klar kanske, bussen går 10.40 o innan de ska jag hunnit köpa cigg :P

Wish me good luck!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: tuula

Detta fixar du! <3



Hör av dig sen, vill veta hur det gick!

2011-10-24 @ 11:12:03
URL: http://carismatic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0