[[ Idoooool ]]

Jaha då börjar snart idol.. Verkar vara en hel del bra låtar ikväll...
Så de ska jag fan kolla på ^^

Haft syrran o lilla ploppen på besök en sväng innan.. 
Fixade lite filmer och musik till syrran så de har ngt o göra i helgen :)
Plopp lekte för fullt med Spencer som vanligt. Dom e så jävla söta ihop.
Speciellt när klumpe typ attackerar ploppen haha..
GOS-ATTACK!!!

Satt o snacka lite med. Mysigt med lite sällskap.
Även pratat med Tomsan o bestämt att de ska festas lite imon..
Blir nog kul!
Hoppas att energin räcker till bara!

Vet inte vart jag har tankarna ikväll.. dom flyger iväg på eget håll hela tiden..
Liite svårt att bara sitta o skriva känner jag.

Men men.. 10 min tills Idol börjar :) Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0