Helgen!

Gud vilken kalashelg de varit. 
I fredags va de jag, Tezz och Rickard som dampade loss hemma hos mig med GH o massa snack.
I lördags va de att vakna tidigt (i onödan) för o vara barnvakt.
De gick bra när barnen väl kom.
Sen efter de åkt hem va de bara att försöka vila sig lite för att sedan göra sig lite fin o dricka nårra glas vin med Tezz o Rickard.
Hade en kanonkväll.  Tuula o Micke gjorde oss även sällskap en stund.

Och igår va de filmmaraton som stod på schemat. Då även Tom o Krause gjorde oss sällskap :)
Så helgen har varit lyckad som fan!
Idag e jag jätteseg trots att jag la mig tidigt igår.. 
Denna eviga trötthet.  Men men, inget planerat för dagen så blir bara chill o nårra avsnitt av The secret circle. :)

Dålig på att uppdatera kanske men va fan, har mest vakum i huvvet så bättre o skriva när man vet att man har ngt o berätta. :)

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0