Födelsedagen...

Ah då va man 23 år då ja..
Har la inte varit ngt märkvärdigt med denna dagen..
Har varit som vilken annan dag som helst.
Ångesten har varit vid min sida hela tiden.

Bakat, diskat och städat idag.
Och även haft lite kalas.
Fick fina presenter av familjen!

Men ska inte ljuga... mådde skit typ hela kalaset..
Vrf kan jag inte få vara ärlig o vara den jag är när jag är med min familj..
Satt o försökte hålla de falska leendet på plats hela tiden.. Men mot slutet va de inte de minsta lätt.
Kändes som att de som va här kände sig tvingade o stanna.. o att ens komma..
Kändes bara sååå fel.
Så fort jag stängde dörren om mig och va ensam igen, sjönk jag ihop ner på golvet och tårarna kom i mängder.

Men nu är de över... Tänt lite ljus och en rökelse så nu e de lite mysigt här nästan.. 
Funderar på o lägga mig i ett skumbad en stund o bara försöka få alla äckliga tankar o lämna mig...
Detta e fan inte rättvist.. inte ngnstanns..

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0