färgklick i de svartvita...

Dagen har varit seg till o från, inte funnit ro i kroppen riktigt.
Finns så sjukt mkt i mitt huvve just nu..
Kan inte riktigt finns ord och få de ur mig heller..

Känner mig lugn, men samtidigt har jag en oroskänsla i mig.
Tänker helt klart för mkt. Har jag ju alltid gjort, kommer säkert alltid göra.
Men va gör man när de enda man har är att drömma?
Kan jag inte uppnå mina drömmar så måste jag ju få ha dem i huvvet.

Ligger o kollar på sesong 3 av Vampire Diares <3 helt underbart.
Spännande som fan!!! Wiiie.
De e min färgklick för dagen.

Snart e de ny vecka.. bara att invänta dedär lite halvt avgörande telefonsamtalet.
Vill inte hoppas på för mkt, lyckas ju alltid bli så fruktansvärt besviken.
Men jag håller tummarna..

Ska kolla vidare nu tror jag. Finns inte så mkt annat o göra...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0