:(

Shiet, börjar bli förkyld nu med.
Nej nej nej, de har jag inte tid med..
Måste verkligen ta tag i allt nu..
Har bestämt att NU skaaa jag fixa allt..

Så sjukt irriterad på mig själv att de finns inte.. 
bara gör bort mig hela tiden..
Men de får vara slut med de nu..
Inte en gång till..
Måste hitta ett sätt o skaffa fram pengar på...  Hur?

Måste finnas ngn slags lösning på allt..?
Ska lösa detta! Jag måååste!

Sen va de då FAAAAN! va de borrar här...
Gör ju inte lite ont i huvvet eller så.. Typ "dutt-borrar", hålla borra ett vanligt jävla hål på en gång istället som normala människor!!!

Ne snart kolla på Teen Wolf :P hittade fleeeer avsnitt ;) <3

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0