>.<

Ja, men då har man snart tagit sig igenom en helvetes måndag då..
Usch va jag hatar att vakna, o inte kunna vakna i huvvet efter de.. 
Varit som en levande död idag. Haft helt störd humör.
Gråtit floder när de varit ngt jag inte orkat med osv..  Helt sinnessjukt.. 

Har rasat in sms hela dagen iaf, så har ju fått ngt annat o tänka på medan min känslomässiga bergochdal bana har gått i 120km/h...

Orkade med nöd och näppe iaf ta mig till konsum en sväng. Va även inne på apoteket och beställde de där förbannade jävla antideppen som läkaridioten skrev ut åt mig.. 

Sen va de bara hem o ladda om batterierna med lite kaffe för att sedan ställa sig o laga mat så den skulle vara klar till Tezz kom. Och tro fan jag hann med alltihop :P

Blev en kort visit av Tezz men hon kommer tillbaka till mig imonkväll :) <3
Lilla frugan haha!

Efter Tezz åkte vart de telefon terror. Sms får massa olika o mitt i allt ringde brossan med. 
Fick veta saker som en viss liten person "GLÖMT" att skvallra om. Haha jag får veta ALLT så de så...
Så imon blir de korsförhör här hemma :P Även om jag redan vet typ allt redan..

Så efter de tog jag äntligen tummen ut.. och klippte klorna på Spenc och tog en svängom med öronmedlet, här ska man ha rena öron så e de med de.
Men han va så duktig så! Nu är han tjurig satan o sitter o tvättar sig lite.. haha.. jävla bajskatt!

Nu blir de bara o ta de lugnt.. kanske lägga sig i ett bad en stund o chilla... frågan e hur stor risken e att man somnar?... är rätt lockande o lägga sig i ett skumbad faktiskt..  Sen lägga sig o kolla ngn mysig film...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tuula

Hoppas att medicinen funkar då.. ;p

2011-10-11 @ 04:29:10
URL: http://carismatic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0