...

Fattar verkligen inte vrf folk ALLTID tror att jag vill va deras personliga psykolog på fyllan.
Höra massa ältande om ex, trasiga familjer och döden o skit.
Nejtack jag har nog om skit själv o bära på.
Så den fest som va så sjukt kul med massa sång o knasiga samtalsämnen dog snabbt ut..
Blir så jävla arg, att folk alltid ska lyckas förstöra...

Tog mig minst 1-2 timmar att bara komma igång o sen dödades mitt härliga måbra humör så snabbt..
Fy faaaan!

Klart jag lyssnar på mina vänner när de inte mår bra osv, men INTE på fyllan för då kan jag inte urskilja mina egna känslor och påverkas på tok för mkt.
Och sen att folk vågar ens ifrågasätta vrf man e så kort i tonen osv... Herreguud.

Ne detta va ta mej fan en kväll som gick rakt åt helvete...!

Men men, får snart bli sängen istället o sova bort skiten som h*n öste över mig..

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Tuula

I'm sorry honey.. Pga mig som allt detta drogs upp :(



<3

2011-10-09 @ 11:49:39
URL: http://carismatic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0