Enerig...

Energin kommer o går som den själv känner för.
Idag har jag druckit massa kaffe för att hålla orken igång lite extra så jag kunnat städa o lite så.
Så nu är de fint o snyggt här hemma igen.

Även hunnit slänga ihop en Äppelkaka och lite mat.
Går undan idag känns de som.
Nu står Tezz o diskar. Skönt att man kan dela på sysslorna. :)

Annars idag blir de lugnt.
Känns skönt att allt är fixat.
Kanske blir o slå igång en film snart o mummsa äppelkaka o pepsi :)
Tycker jag förtjänar de ;)

För övrigt så är läget med mig bättre men inte bra.
Pendlar forfarande mkt i humöret. Har lite beverkningar som stör mig, påverkar mig så jag tappar humöret.
Men men, de går nog åt rätt håll iaf.

Mötet igår gick inte riktigt som jag önskat.
Så de stör mig lite, men hoppas på en lösning snart.  Vet inte så mkt om hur de verkligen gick men  de får jag nog  veta så snart jag varit på psyk o snackat med psykologen. Bara o vänta på kallelse.

Kommer nog bli bra..! Så länge jag har mina underbara syskon och mina fantastiska vänner kommer jag överleva. De vet jag! <3

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0