booring..

Ne fy fan! Idag har de varit segt o inte LITE segt heller..
Vakna runt 9 tiden de känns som att jag varit vaken sjukt länge redan..
Tiden går helt enkelt för långsamt..
Kollar på 3 filmer och fy fan de va nästan plågsamt o tvinga sig själv o kolla..
Men de va la sen bästa sysselsättningen som fanns tillgängligt.

Sitter o bara glor annars.. Jävla internet krånglar satan idag igen så kan ju inte döda tid med o spela direkt.. 
Men men. Nu kom jag iaf åt bloggen efter att den laddat 10 min haha..

Snart kommer syrran o Liam iaf.. Dom ville ha lite film..
Frågan e om de ens finns filmer som de inte sett haha.. ^^

Tezz har både praktik o jobb idag så hon kommer inte först senare.. 
Så blir la o försöka fördriva tiden bäst man kan o sen till slut e de la Idol på tv ikväll så då kan man ju glo på de liksom..

Imon verkar de som att de händer ngt iaf.. 
Tom krause jag o tezz sa att vi skulle gö ngt.. frågan e vad?
Tom va sugen på o dricka.. men ah.. frågan e om jag KAN dricka med mitt efterblivna mående och om jag orkar de..
Lagt mig sjukt tidigt de senaste dagarna så kommer säkert inte va festanpassad om man säger så..
Dock lättare o hålla sig vaken om de e ngn annan som håller en vaken :P

Nåja.. får se hur de blir.. 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0